Am I waving

Friday, April 15, 2005

Veivaan


Onkohan kenellekään intohimoiselle kirjoittajalle (=salaa ja täysin perusteettomasti kirjailijan urasta haaveilevalle!) koskaan tapahtunut niin kuin minulle?Huom! Siis minä kirjoitan nykyisellään intohimoisen säännöllisesti kaikkia muita tekstejä kuin veivailuja...

Mitä teet, jos henkilö, jolla on Kirjallinen Aihe, mutta ei sen toteuttamiseen tarvittavaa suomen kielen taitoa, tarjoaa sinulle kirjansa toimittamista? Minun piti sanoa ei, kun aihepiiri on täysin vieras ja sisältö takaisi 'liikaa' lukijoita. Voiko vakavasti tai puolitosissaan kirjoittava ajatella näin muka-vaatimattomasti? Joka tapauksessa tarjosin tätä pikku hommaa edelleen eräälle ihailemalleni kirjallisesti notkealle ja mitä ilmeisimmin pelisilmää omaavalle herrahenkilölle.

Jos on olemassa jokin sallimus tai karma tai sen sellainen, niin nythän tämän epäitsekkään teon jälkeen joku kai tarjoaa minulle oman viitekehykseni sisään sopivaa projektia! Niinhän sen pitäisi kulkea!

"Nämä ovat vakavia asioita./
Todella vakavia./
Valvon kaiket yöt niitä miettimässä." (Kai Nieminen)


4 Comments:

  • At 1:23 pm, Blogger E.K. said…

    Minne sä olet veivannut, tai piilottanut, Kuuliksen? Mrrr.

     
  • At 4:34 pm, Blogger wavy said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 1:29 pm, Blogger Kuuluttaja said…

    Moi, poikkesin vaan käymään kauppareissulla.

     
  • At 12:26 pm, Blogger wavy said…

    Ahas, Coolio!
    Minä olin 'liikenteessä' niin kävit sitten omilla avaimilla...

     

Post a Comment

<< Home